Cabaran Pertama Ramadhan

Wednesday, August 11, 2010

maisarah still tak bape nak sehat. badan ni still panas walaupon tak sepanas pg smalam. mlm tadi mase ayah die g teraweh aku dok sebok menepuk maisarah suh tido. agaknye sebab tak sedap badan maka die asek merengek dan tamo tido. sian maisarah. mlm tadi sambil lepak2 ngn maisarah aku basuh baju jap. part yg payah bile baju dah siap basuh n nak jemur. maisarah lak tanak dok sorang2. nak asek org tepuk2 die je. disebabkan aku nak jemur gak baju so aku pon decide ler amek carrier buh maisarah kat situ.
so bergayut la anak kangaroo pada ibunya. perghh...bleh tahan semangat anak mama ni. 6.5kg. nak patah bahu mama bawak kamu. bile dah dalam pocket kangaroo tu tetibe die cam nak nangis. aku pon pelagi mulakan aktiviti berdancing bersama maisarah.
aku nyanyi lagu fevret die la. "London bridge is falling down.." terkekek die ketawa. huhu~ tapi tak dapat la akak nak wat lelame. leh tahan semput aku tampung badan die. dah setel sumer keje aku. aku bawak die masuk tido. sampai kol 11mlm baru die tido. tu pon setiap jam asek merengek. bukan nak susu tapi agaknye badan die tak sedap. sedeh mama tgk maisarah. cepat la sehat anak mama...
yg semenanye aku nak stori kat sini ialah...aku tak cukup tido weihhhh!!!

notakakiku: ptg ni bukak pose kat umah mak. yess!!! tak yah masak!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails