bye-bye fever!

Tuesday, August 10, 2010

sejak smalam lagi aku dah risau bile tetibe en fadel tunjuk kat aku ulcer yg ada dalam mulut maisarah. skang ni tgh musim penyakit HFMD. nauzubillah. mintak jauh la dari anak aku.aku dah ajak en fadel g klinik smlm tapi bile die kate ulcer tu dah takde so kitorang pon pospon la nak g klini.
tup tup mlm tadi badan maisarah tetibe panas. cuak gak aku bile maisarah demam. first time ni. seb baek ari tu aku beli bye-bye fever. so aku amek dan tempek le kat dahi maisarah sementara nak tunggu siang nak bawak die g klinik.


so arini terpakse la aku EL walaupun smlm dah plan nak kene g meeting ngan en roslan pasal pfi. akak tiri yg mintak aku pegi. aku tau padahal die bukannye tau pon pasal pfi. haha~ naseb la kak oit! lu pikir la sendiri camne nak solve. maisarah is more important than everything.
aku g klinik kak bila. snang sket sbb kak bila pon ade anak baya maisarah. so kompem la die akan treat sebaek mungkin. lagipon ni cucu babysitter anak die. haha~ gune pn selamah selamat pulop! sori ibu mertuaku!

letak kain basah atas dahi die
cian anak mama sayang ni. cepat sembuh ye sayang!

skang ni dah kol 6 ptg. maisarah tido lepas nonton youtube ngn aku. haha! aku bukak kan fevret song die la. london bridge is falling down! sampai tetido budak kecik ni. badan die dah kurang panas. tapi muke still tak ceria. cepat sembuh anak mama!!!!!

notakakiku: tringat mase aku kecik2 dolu. klu demam je merengek cam orang patah kaki! wakaka~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails