haih~

Thursday, July 29, 2010

ok.
jap g dah 4.30.
aku kene balek.
anta susu maisarah.
otherwise budak kecik tu tak cukup susu nak minum.

tapi pastu aku kene datang opis balek.
nak hapdet file2 ssr.
dengan bebudak haku yg bertungkus lumus slame ni. {ye ke? ahakzx}
haih.
ke hulu ke hilir aku arini.
takpe2 nurul.
anta susu pada anak  kewajipan aku as a mama.
datang balek setel keje lak kewajipan aku as pekerja.
yg penting niat mesti kerana Allah.
tadek la sia2 usaha ulang alik.

maisarah.mama will do anything for you.
plz stop crying honey.
ayah texted me just now.

he said u wont stop crying.
mama will be home sat g.
mlm ni maisarah dok ngn nenek dulu ye.
mama got job to do.
i'll take u as soon as my job done.
don't cry little angel.
mama sayang maisarah
muah muah muah
xoxo

notakakiku: biar penat asal anak sehat. keje beres. ati senang. girls...let's rock tonite!!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails