Entri Berhabuk: Farewell Party

Saturday, July 10, 2010

tak sangka En Azmi dan team RDSB still hengat kat aku. oh terharu! 26.6 ari tu, En Azmi invite aku ngn family pegi farewell part/ sah2 la bukan utk aku. tp farewell kak lin yg kuar RDSB awal Jan ari tu. kak lin ni pon masok gomen. pon jadi akauntan! haha~ badi RDSB. sume account exec die end up jadi akauntan kat gomen.

Majlis diadakan di Flamingo Hotel, Ampang.start dari kol 8 malam sampai la makanan tu org hotel hangkut balek! huh~ makanan agak sedap cume tak dapat nak nikmati sepenuhnya sebab terlalu excited jumpe kawan2 lame. en azmi dan kluarga masih seperti dulu. mesra. ramah. happy go lucky dan 'sehat'. oh 'sehat' tu adalah utk en azmi. muhehe~




wat sambutan besday en azmi skali mlm tu! dan adzfar yg sgt la kiut!

ade sesi karaoke, musical chair utk budak2, bapak budak dan mak budak. aku pon topang skaki maen walaupun aku org pertama yg kuar! cet!! skill musical chair aku makin berkurang! bukan ape aku takot berebut kusi ngn orang pastu terhempap lak die. aku kan dah gemok! haha~

anak dan ayah yg mencari ibu kepada anak itu yg ilang ntah g mane.

ntah mane la peginye mama maisarah ni. tgglkan kite camni je.


lantak la mama ni maisarah. jom kite g makan!

Sonot dapat berborak ngan diorang balek. especially en azmi yang tak sudah2 selalu bagi ayat encouraged! aku suke. kak faridah pon same. hmm...aku mmg berangan nak jadi ibu seperti kak faridah yang tersangat la lembut, bersopan santun, penyayang dan yang penting..berilmu! owh aku mmg kagum dengan kak faridah!
my idol, kak faridah.

maisarah malam tu sama nek ngn kitorang sume. tak tido pon die walaupun dah lewat malam. sonot agaknye tgk org hu-ha. cam besa la. klu ade budak kecik, kompem budak kecik tu jadi perhatian sume. hepi la maisarah konon die yg paling glamer mlm tu! haha~
apsal makciks ni pose over dari aku neh??


series sonot dapat jumpe balek dina {skang dah jadi tunangan orang}, umar {yang menten desperately bujang.haha}, en hidhir n family, kak lin n family, kak ika n family {qhaiyyum dan makin kurus le kak.nape?, en jay n family {tak smpt borak lame coz die balek paling awal}, en mus n family {en mus pon ade baby baru. tua 3 bulan dari maisarah}.

kami bukan dok jaoh2 sbb bergadoh tapi demi memberi keseimbangan pada stage itu.

tetibe trase..boleh saya join RDSB balek?? haha~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails