Cite Ujung Minggu

Monday, July 12, 2010

Ye..keje kitorang weeknd bebaru ne adalah jalan2. saje nk bawak haku maisarah jalan2. walaupon semenanye aku tetap ke opis sabtu dan ahad, tapi aku takkan lupekan maisarah. ku hangkut skali bawak g opis. tapi budak kecik ni cam tak selesa dok dalam bilik aku. asek nanges je. hmm...nape ntah? tak sonot tadek yg melayan kot. ke sejuk sangat?? ntoh le.

ari sabtu pas keje beh kuang kol 4 aku setel, kitorang g amcorp mall. we went here...!!!

yeay!! best gile pegi sane. cam org gile aku tgk buku murah2. memandangkan bajet tak bape nk cukup untuk aku borong sume buku kat sane..so aku hanye mampu hangkut buku2 ini sahaja.


sila lihat harga buku tersebut~

buks for maisarah only! even she won't excited like her mother, haku ni mmg excited dalam ape pon aktivit jalan2 ni tapi haku rase die sangat hepi dapat buku baru!! series beb...rugi klu korang tak nyinggah! mmg berbaloi2! nnt aku nak ajak lagi en fadel pegi sane. en fadel agak frust sbb buku yg die nak tu tadop kat situ. haha. takpe la sayang. nnt bajet buku abag tu abang belikan je buku utk ayg ek! tq sayang. he did asked me nak beli buku utk aku ke tanak. aku juz cakap nex time la. sbb nex time aku akan kembali ke sane! yeay!!

part yg paling best ialah eveytime me and maisarah read the buks together, she gave me gud response. of coz la in the way yg aku ngan en fadel tak paham! but nevermind, at least kitorang dapat respon yg baek dari maisarah! haku cume nak grab peluang yang ade. time umur2 camni la bagus utk anak2 kecil like maisarah to learn new thing! nanti mama ngan ayah belikan bnyk lagi buku utk maisarah ye! we read books together ok sayang. hmm...aku nak cari Iqra' lak pasni. beria~
maisarah on her car seat. first expi neh.dan macam besa pantang dok dlm kete kompem titun~
notakakiku: semua mak dan ayah nakkan yg terbaek utk anak2 die kan??

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails