Big Clap for Maisarah~

Tuesday, July 6, 2010

yeay.akhirnya maisarah dah berjaya mengadaptasi waktu di malaysia. smenanye dah lama aku nak masukkan entry ni. tp asek lupe dan tadek mase. terpakse hapdet blog dengan entry pendek dan singkat. tapi kali ni aku nak bagi jutaan muah muah kat maisarah sbb dah berjaya tido dengan sempurna!!!

arini dah masuk mlm ketiga maisarah tido dengan baek! tido dengan baek di sini bermakna tido pada waktu yang sepatutnya dalam keadaan nyenyak dan tenang. alhamdulillah. sekali sekala terjage mintak susu adalah lumrah. so aku tak kesah sgt. dah jd tggungjawab aku bangun utk susukan maisarah. kan sayang?!
maisarah mula mengantok seawal jam 8 dan mula menidorkan diri sejam selepas tu. die akan terjage untuk minum susu pada 3 jam pertama diikuti dengan 2 jam berikutnya. dan aku cam besa la. akan bangun setiap 2 jam utk melakukan operasi pengepaman.

hmm..memandangkan maisarah dah capai satu kejayaan yang terbaek. mama nak bagi reward la. hmm..ape ek? nnt mama dan ayah pikirkan ye! bnyk ni klu nak ikutkan list. huhu~

notakakiku: series mama rindu sgt maisarah arini. ni cam nak nangis sbb rindukan maisarah.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails