Eczema II

Sunday, June 6, 2010

Sesampai je ACH kat umah ni, trus die g kat Maisarah.
Tgk je keadaan Maisarah yang die rasakan agak teruk, trus ACH ajak haku pegi klinik.

Macam yang aku dah agak.
Maisarah ada ECZEMA,
Luckily still at early stage.
Tak truk mane.
Walau camne pon, as her mother, aku sangat sedeh.
Padan la smalam die mengamuk tak tentu pasal.
Rupenye blakang tlinge die sakit.

Sedeh!
Sangat sedeh~
Klu la aku bleh paham Maisarah cakap kan senang.

So from now on, tugas aku adalah mendalami ECZEMA dengan lebih mendalam.
Banyak yang aku kene tau.
Aku dah google pasal eczema neh.
Antara yang aku kene praktikkan skang ni:
1. Maisarah tak bleh mandi air suam.
2. Klu Maisarah berpeluh, kene trus lap jgn biar lelama.
3. Jgn biar Maisarah dalam tempat yang panas yang bleh buat die cepat berpeluh (Umah haku kene pasang aircond la jawabnye)
4. HAKU--> kene kurangkan makan seafud (owh my fevret, takpelah demi Maisarah)
5. Jgn lupe letak all creams yg dah disupply doctor okay!!!

Banyak lagi yang aku kene tau!
Jgn irau sayang mama, nanti mama google lagi ek!!!

Her first medicine~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails