Rindukan Lawak Din..

Friday, April 2, 2010

Dah tadek lagi Sawancara..
Dah tadek lagi Drama Sebabak..
Dah tadek lagi Brite Cara Kami..

Sedeh.
Sebak.
Pepagi otw g keje kompem aku ngn ACH terase rindukan die..

dah tadek suare die kat radio era..
dah tadek lawak die kat mana2 filem Afdlin.

Sape nak hostkan Wuhai Beramboi?
Sape yg nak jadi Ah Long bukit beruntung?

Teringat aku masa Raja LAwak final..
Die cuba bergurau dengan ALex..."Klu saya dah takde di radio Era, awak lah penggantinya!"
Tak sangka ayat gurauan tu smenanye hint utk semua..
Lagi ayat2 hint Pak Din utk meninggalkan kita semua..(Sila Klik)

Tadi aku dapat tahu dari Kak Arbi ofismate aku merangkap jiran Din Beramboi.
Katenye..die ade melawat jenazah kat umah Din pagi tadi..muke Din nampak tenang sangat dan kelihatan seperti tersenyum.

Mungkin die pegi dengan penuh keredhaan dan ketenangan sebab sepanjang hidup die..die dah banyak hiburkan orang sekeliling die...

Semoga Allah merahmati roh beliau.

Al-Fatihah...

p/s: tetibe aku rase rindukan abah...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails