Kisah Makcik Ponti yg Poyos

Friday, April 9, 2010

Di hari Jumaat yang agak panas. Sedang haku kusyuk membaca blog2 kawan aku..tetibe hati aku terdetik nak bukak emel Groupwise aku. Aku dah agak dah..klu makcik ponti tu ade..memang idop aku takkan senang dan akan sentiasa rase menyampah. Lebih2 lagi bile telinga aku dengar suara die mengilai!! Again..makcik ponti ni saje nak cari pasal ngan aku!

Part ni aku nak highlightkan:
Bagi persediaan untuk mesyuarat pula, sepatutnya Puan Nurul telah menyiapkan semua maklumbalas, maklumat, laporan dan apa-apa sahaja laporan tersebut dan kemukakan kepada saya hari ini (9 April 2010) sebagaimana email saya sebelum ini untuk disemak oleh saya sebelum dikemukakan kepada Pn Lai untuk kelulusan laporan dan urusan cetakan

Ayat poyos nak mampos! Suka la bagi ayat power camtu kat Nyonya tu. Konon die concern la nak semak keje aku bagai! Haha~ Dah la pompuan..Keje2 yang akuk buat sebelum ni ade ke ko semak?!

Hak enna...slalu la nk tunjuk bagus depan big bos!! Owh..aku lupe...Ko kan PONTIANAK...memang keje ko mencekik darah orang pon!!

Nyampah gile la aku bace emel ko tu. Sebab..ni bukan kali pertama atau kedua atau ketiga ko bertindak seperti ketua yg sgt prihatin. Klu btol la keje2 aku ko semak! Tolong buktikan!!

Aku malas nak ulas panjang lagi! Sebab u ar so bermuka-muka! Aku doakan ko selamat bersalin dan harapan aku anak ko tak ikut perangai buruk ko...!

Ya Allah..aku mohon supaya ko keluarkan anakku ini lebih awal dari yg sepatutnya. Aku berdoa supaya die keluar selewat-lewatnya sebelum report JPKA aku ni siap. Supaya bos aku tu tahu camne nak buat keje tanpa aku! Amin~~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails