Mintak Bantuan!!!

Friday, March 5, 2010

Kenapa dengan haku nih!

Tolong saya!
Macam mana saya nak buang perangai buruk saya ni?!!
Saya sangat meluat tengok bos saya!
Bukan setakat tengok..dengar suare walau tak nampak muke juga sangat meluat!

Tidak...ini perangai buruk!!
Perlu dihentikan segera!
Klu tidak..hidup haku takkan aman!

Owh..kenapa la die jadi bos haku?!
Die sngt annoying!
Mulut pok pek pok pek!
Gaya cam sgt efisyen buat keje...
Yang aku tahu...hanya pandai mengarah!

Owh tidak..sekali lagi saya rase meluat!

Bos saya juga talam dua muke!
Depan saya cite len..blakang saya cite len!
Die sangat keji!


Owh..sekali lagi saya bertindak di luar kawalan!
Saya terKUTUK die lagi dengan sengaja!

Tolong saya..saya perlukan TERAPI...
TERAPI untuk MENEPI kan die..!

Saya BENCI bos saya!!

3 comments:

fadliana said...

sila jalani latihan 'macamana nak bermuka2'...haha..dan 'macamana nak menjadi 'SESUMPAH' yang berjaya'...haha

fadhilah said...

yes2.. u better get some therapy. jgn smpai jd SESUMPAH! haha

Anonymous said...

Kita berhibur jap dengan pantun di bawah, hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

Dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails