Kisah MELUAT di Pagi Ahad

Sunday, March 28, 2010

Cam besa klu kuar lagu 'Chelsea Chelsea!' dari hapi aku kompem ade msg aku..
Tapi kali ni aku dapat msg yang aku sendiri pon tak hingin!!

Salam Nurul,nnt semak laporan prestasi ye. Ain otw email kat u. Pastu forward kat saya.En Roslan nak early morning esok.nnt sy tak smpt semak plak.Tqvm.

Puan nk semak ngan ap?Details sume ngn sy.Xp.Nnt sy forward.Tp mayb lwt mlm sket sbb sy kat luar skang.

(Huh..nak tunjuk rajin lak. Ko btol nak semak,semak la ari jumaat ari tu. Pe salahnye ko balek lambat. KLu anak buah ko bleh balek lmbat takkan ko tak bleh blek lmbat! Hampeh!)

Sy semak dulu percentage, format sbb detail kat u all lg. esok pg br sy semak detail. En Roslan br je call sy pagi ni. tu yg minta u semak dulu.

(Nak semak percentage? Format? Hak ela...percentage wat pe ko semak. Bende alah tu kan format otomatik dari excel. Bukan ko kene calculate sendiri pon! Format?? Wat pe ko nak semak. Bende tu kan mmg dah auto format dari awal tahun lepas lagi. Format tu aku ngan kak fad yang susah2 nak kuarkan. Bukan ko pon yg pikir! Again konon ko nak tunjuk rajin la... Oh yes..pasal En Roslan call ko pagi ni..ye ke makcik?? Sowi aku tak bape nak caye cakap ko!)

Nnt mlm sy emel.

Ok.tqvm.sorry sgt abb ganggu u weekend mcm ni. jgn marah ye he he he. dengarnya KPKR dah mula nak amik tau psl kewangan sbb surat kuasa dah turun semua kat dia.

(Tak perlu la ko nk wat ayat he he he tu. Geli.)

Sy dan bbdk len dh besa wt keje time weekend.

Tu senang dengan u all.tu pasal gak sy backing u kat Pn Lai sbb dah tau dr segi keje u dapat settle semua. sy tak kisah org  nk ckp sbb sy tau u mmg boleh buat keje.

(Oh man!! Stop la nak membodek aku! Sebab aku mmg dah tak bleh percaya cakap ko. Terlalu bermuka-muka la makcik. Ayat ko tu menambahkan lagi rase menyampah aku kat ko. Bile aku bgtau ko aku tak bleh wat keje yg ko suh, ko g komplen kat Kak Husainah kate aku tak bleh wat keje. Banyak plastik muke ko! Ape masalah ko smenanye ek. Ko slalu cakap ko back up aku dpn Pn Lai. Nape? Everytime ko jumpe Pn Lai mmg Pn Lai slalu komplen pasal aku ke? Ke ko yg slalu bukak mulut cite pasal aku?
ko ingat Pn Lai tu suke sgt ke ko? Tolong la...Pn Lai pon slalu cakap pasal ko! Aku je yg malas nak stori pasal ko! Satu lagi. Ko slalu cakap ko tak kesah org cakap pe pasal aku...Org mane yg slalu cakap pasal aku tu? Sekati ko la pompuan. Gaya ko. Cara ko. Cakap ko.Gelak ko. Sume wat aku rimas! Dan yg penting...ko cakap papepon...mmg susah nak aku nak trime!)


Hmm...pepagi ahad dah wat aku tambah dosa! Nak rilek pon tak senang. Aku tak kesah la wat keje time weekend. Slame ni mmg aku slalu wat keje weekend. Tak penah pulak ko nak tanye ke nak join ke hape. Gelila bile ko tetibe jadi concern dan memuji aka membodek aku ngan bbdak lain! Serius GELI ok!

Dah la makcik PONTI! Aku boring ngan cara ko. Harapnye cepat2 la ko dapat kesedaran! Amin~

3 comments:

fadhilah said...

dasatt!

Nurul Affendi said...

dasat dan GELI! kan?

1 perniagaan Online said...

bodoh punye bos bini aku..wak lu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails