Bukan salah anak yang dikandung~

Friday, March 5, 2010

Saya benci diri saya..
Lately ni terlalu banyak yang jadik!
Haku slalu marah2..slalu memberontak dan slalu nak mengamuk!
Sket2 geram..sket2 nak marah!
pantang orang buat silap sket!

Saya tak ske diri saya skang ni..
Saya yakin anak saya juga tak suke!!

Kat opis haku mengamok..
Ai try to be kewl..tapi still tak dapek nak lawan...
Blek umah pon nak mengamok...
Ai try jadi orang yang lebih sabar..pon tak dapat kawal..

Rase kesian sangat kat baby.
Mintak pada Allah jangan nanti die kuar die ikut perangai buruk mama die ni..
Sowi sayang sbb slalu takotkan kamoo...

Series mama sedang alami stress!
Mama cube cari punca nape mama jadi camni tapi sampai skang mama tak tau nape..
Sbb keje ke? Sbb kewangan ke? Atau sbb diri mama yang skang ni dah gumuk dan slalu panas2..? Huhu~~
Ntah..mama ngaku yg mmg mama tertekan..

Bile mama mengamok end upnye mama nangis sorang2..
Bile mama nangis sorang2..tadek sape pon yang tahu...dan tadek sape pon yg pujuk!

Mama tak ske marah2..tu sumer prangai SETAN!
Mama tanak jadi SETAN...
Setiap kali abes solat mama mintak kekuatan diri dan mohon diberi lebih ketenangan dan kesabaran..

Demi Allah mama slalu ingatkan kamoo..mama cube kawal diri mama...
Tapi mama tak dapat kawal sepenuhnya!

Nnti klu anak mama dah besar dan bleh bace blog ni..mama nak anak mama tau yang mama sayang anak mama lebih dari nyawa mama sendiri..
Bagi mama, kamoo dan ayah adalah harta paling berharga buat mama...
Series I cant live without u both!!

Mama cube utk lebih bersabar dan sentiasa mendoakan yang terbaek utk kite sekeluarga!
Semoga kamoo sehat selalu dan sowi sbb selalu takotkan kamoo...


0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails