gua rase nak demam la...

Monday, December 7, 2009

Senin. Mmg ari yg tak sonot. Tanye la sesape. Tatau la plak aku klu ade yg sonot gile menyambut senin. Mesti ada kan. Lantak korang la.

Bangun pagi dengan semangat. Walaupun idung aku dah tersumbat. Takpe. Jap2 g ok la tu kot. Smalam lagi dah tak sedap badan. Mintak2 jgn demam. Mungkin sbb asek terkene ujan. Tu yg bleh rase cam nak demam.

Skang gua dah rasa tak selesa. Ruang untuk bernafas makin sempit dek idung gua yang dah macam kene kepit! Mata gue dah rase pedih. Panas sampai air mata pon dah leleh. Kejap-kejap gua terbatuk. Aisey beb..sian anak mama kompem dalam perut terhantuk2!

Isshh..Kepala pon dah rase berat. Mmg trase nak blek cepat. Tapi keje banyak lagi yg kene buat! Aduyai...tolong la masa beredar la cepat!

p/s: Anak mama apa kabar mggu ni..dah 19w dah die..dah besar kan..? Baju kurung mama banyak dah tak muat. Baju baru blum beli lagi! Aiyak camno ni??

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails