Alfatihah buat CC Aziz

Wednesday, December 30, 2009









Alfatihah.

Aku still bleh hengat gelak die smalam.
Sket tak macam orang sakit.
Alhamdulillah die dah sehat.

Tapi Allah Maha Mengetahui.
Baru je lepas 24 jam aku jumpe die kat wad CRW smlm, harini Allah dah panggil die balek.

Kejap je.

Allah Maha Pengasih dan Maha Penyayang.

Seb baek sempat gak aku jumpe dan mintak maaf.

Klu nak diikutkan aku mmg slalu wat die marah.

Sedeh sgt.

Tak sangka die pergi seari lepas aku ngan yg lain ziarah die kat spital.

Smoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh die. Amin~

Smalam die kate "Saya tgk bunga api new year ikut tingkap hospital je la"

2 comments:

Eija Talib said...

weh..aku kenal CC nih...innalillah..sakit ape weh?yg announcement ptg smlm tuh ke?aku xdgr..sbb dok dlm bilik bos

Nurul Affendi said...

sakit ape aku sdr tak sure.
tapi die dimasukkan ke spital sbb peparu berkuman.
pastu diagnose ade sakit jntung dan sikit kesukaran bernafas.
mati die meninggal sbb susah bernafas.
padahal sebelum die meninggal die sempat jalan2 dan call adek beradek die dalam keadaan yg sgt ceria (menurut cite adek die).
5 minit pas die abes call die trus meninggal tanpa sedara mara kat sebelah.
sedeh kan eija?!..

serius kiotrang rase sgt kehilangan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails