Nonton bersama en suami~~

Monday, November 16, 2009

Punye la dah lama tak tgk wayang..rupe2nye bnyk movie yg kitorang terlepas! So ari jumaat lepas kitorang g ambush kedai DVD, sah-sah la piratenye lalu dvd berikut menjadi tontonan kami di ujung minggu sambil landing2 mesra suami dan isteri~ muahaha~






dan banyak lagi DVD yang bakal kami angkut memandangkan kekangan kewangan yg terlalu kritikal...sebanyak itu sahaja yg dapek kitorang hangkut bawak balek!! Aku cam giler jap masuk kedai DVD tu..haha~ yg penting aku nak cari citer ni plak pas ni...



Banyak lagi yg aku nak tgk smenanye..dan mmg kebnyakkannye adalah cartoon movie...YA!!! saya sangat suke kan cartoon!! haha~~ <pedulikkan mereka yg bilang saya tak mactured bile tgk Shaun The Sheep sambil gelak berguling2>

Dan saya tidak pedulik bile mereka heran tgk saya menjadikan Channel 615 sebagai fav saya!
Yang penting saya SUKE!!

Yeay!! Nnt kite g ambush lagi ok darling!! ---> setelah diterjemah: Sila sediakan duitnye ye sayang!!

2 comments:

.: Bb & Ling :. said...

owh..UP itu sgt shweeeetttttt taw...ku terharu menonton dengan Encit Suamiku..

Nurul Affendi said...

ye ke??
klu gitu..mlm ni gak aku pegi ambush kedai lanun cine itu~~
muhehe~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails