Sori Nek Lori!!

Thursday, October 15, 2009

Maybe mmg dah jenis aku kan...

Sori ye semua..

aku PANTANG dengan orang yang suke banyak cakap
pok pek sana sini...gebang sana sini..konon macam dia paling bagus las2 keje balek kat aku gak!

aku PANTANG dengan orang yang depan aku cakap lembut giler..ayat manis nak mampos..klu ade semut kompem semut tu sumer mati sebab terlalu manis! tapi blakang..backstabber paling dikehendaki...

aku PANTANG dengan orang yg janji itu ini..(ingat sket aku sorang yg kuat ingatan lagi2 janji orang yg aku tak bape nak blah!) tapi haprak! las2 die buat2 lupe janji die!

aku PANTANG dengan orang yang LEMS...(lembab!!) Keje slow nak mampos!
Reti ak masuk gear 5?? Bagi laju sket la manusia!

Jgn nak salahkan aku klu korang antara mangsa kutukan aku sbb aku tau kat belakang aku, aku pon turut jadi mangsa kutukan korang!!

aku ok je dengan orang yang TENANG. TAK BERLAGAK BAGUS. CAKAP SERUPA BIKIN. dan yang penting COOL...tak yah MENGGELABAH dik nun oiy!!!

p/s: sayang bb mama...membesar la dengan sehat ye..ape yang jadi kat dunia luar ni sekadar memenuhi kehidupan kotor makhluk yg bernama MANUSIA!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails