operasi membersih gigi!!

Tuesday, October 20, 2009

Pagi tadi aku g klinik tanglin. Ade appointment gigi. Serius lame gile tak cek gigi. Last yg aku ingat mase aku kat rahmat dulu. Awal tahun lepas rasenye! Huhu~~ . Sape suh mahal sgt caj servis nak tgk gigi aku..kan aku dah jarang nak lawat uncle dentist!! haha

Sebelum g klinik aku sempat bukak emel. Print minit Mesyuarat Jawatankuasa Audit. 2 copies. 1 for me. The other one for Kak Z. Mintak die tolong tgkkan part BKA kene respond. Dalam mase yang same aku kat Klinik pon sebok mentelaah minit tu.

Al kisahnye mlm tadi dapat msg dari bos suh reply emel tu urgent! So dat's y ler kelam kabut pagi tadi bukak emel. Alih2 die tak letak attachment pon! Ni yg bengkek. Las2 terpakse call Pn Nyonya utk mintak 1 copy.

Setelah di mentelaah..last aku dah pening kat tanglin tu! Ni camno den nak jawab ni! Hmm... Kalah soklan esei mase form 5 dulu! Aduyai! Tgh2 dok pikir jawapan tetibe name dah kene panggil! huhu~~ Agak keseraman nak g cek gigi! Ngehehe..

Dok je aku kat kusi tu trus suh aku nganga.. pelagi..nganga je la!! Wat scalling sekali! Ni aku nk cite part yg tak best wat scalling secara PERCUMA di klinik gomen!! Nurse tu sket punye kasar wat keje. Sampai terjolok menatang ape ntah (yg die gune nak sedut air dalam mulut aku tu) dalam mlut aku! Sket lagi nak masuk anak tekak aku! Oooo..men kasar je cik nurse!!

Ni la agaknye nape orang sanggup bayar mahal2 just to get a very pleasant & nice work from those people yg kononnye digelar professional! kan...Hmm...pepepon..after mmg aku g cek gigi kat private je la. Bahana scalling tu menyebabkan gigi geraham aku sampai sekarang rase sakit amat! Nasib2!

Sampai je opis dah kene pikir balek pasal minit tu! Tapi memandangkan aku kene anta report JPKA aku tu ari ni gak ke unit cetak..so yg tadi tu aku letak tepi dulu. Lagipon takde sape aku beh rujuk memandangkan bos2 waran sumer outstation!

Dari kol 11 sampai kol 4 las2 berjaya gak aku siapkan. Dalam keadaan aku yg tgh mabuk jap2 rase nak wek..tak sangka aku bleh buat sesmart itu! Ngehehe..High-five bb! Seb baek bb mama dok diam2 ari ni! Bb tau mama bz ek?!

Dalam masa yang sama Makcik Kathleen dok sebok kaco aku suh send emel Laporan JPKA tu kat die dengan segera! Aku cukup anti ngn makcik tu! Die tau nak snang keje die je! Aku yg susah ati nk siapkan keje die tatau!! haa..padan muke aku bagi Laporan Suku Tahun je! haha~~

p/s: jom la g mkn..mama dah lapa la sayang! karang muntah tak pasal2 lak!! papa...!! jom mamam!!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails