i need 25 hours!

Wednesday, July 8, 2009

SeriouShit idop aku jadi makin tak teratur. Keje kat opis...MasyaAllah..menggunung tinggi. Atas meja aku jgn cakap la.Bersepah ngan fail2 JPKA, fail2 LO yang nak diluluskan, fail2 baucer yg nak diperakukan! Dah la pc budak PKS aku rosak. Segala yg die dah buat abes! So terpakse wat semula! STRESS!

JPKA 23 Julai 2009 (Kamis)


Anta surat mintak maklumbalas
Booking date Dato' Lah
Booking Bilik Mesyuarat
Tempah Makanan
Kuarkan surat jemputan
Buku JPKA - Baru Lampiran Audit je yg siap! (nak kene siapkan b4 18hb ni) --->Dead!



Laporan Prestasi Bulanan
Ibu pejabat dah siap separuh!
Yang Statenye pon sama!

KESIMPULAN: suh wina wat sampai abes b4 jumaat!



Kursus Naza las time
Siapkan report utk Bhgn Pembangunan Manusia
Make sure sijil disegerakan
Hantar borang claim penceramah -->dah suh shaida tolong aku!



Report KKR
Kene follow up dengan segera pasal belanja yang dah -ve.
Call Shahir dengan segera!


Laporan Akaun Belum Terima
Satu hape blum buat. Dapatkan info dari Kak Wan.



Schedule aku lak:
23 meeting JPKA
24-26 di terengganu
27-29 di kota bharu
27-29 naziran di cawangan.( kak z tolong handle sebab aku dah kene g kota bharu)



Ni semua tak termasuk baucer2 yang aku kene sign.LO yang aku kene sign. Penyata Penyesuaian yang menggunung tingginya yang aku kene semak.



Ohooiii..ni baru seminggu kak fad cuti. Camne nak hadap lagi 2bulan akan datang!!Oh nooo..!! Jiwa tertekan!!

En Jinni..buleh encit jinni tulun saya?? 3 mende yang saya nak ialah:
1. Bagi saya extra 1jam je seari
2. Saya bulih buat keje 20jam tanpa henti, tanpa makan, tanpa minum, tanpa letih dan tanpa tido.
3. Encit Jinni je la yg siapkan sumer keje saya ni! muhehehe

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails